• Русский
  • Українська
  • English
  • Головна
  • Про нас
  • Команда
  • Послуги
  • Клієнти
  • Прес-центр
  • Контакти
  • Порівняльна реклама

    Можливо, ви чули про запеклі маркетингові війни між McDonald`s та Burger King, або ж Coca Cola та Pepsi? На західному ринку тенденція застосування порівняльної реклами укорінилась вже давно, і тепер вона нарешті йде в Україну.

    Нещодавно Верховна Рада України прийняла Закон про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо гармонізації законодавства у сфері порівняльної реклами із правом Європейського Союзу. Цей акт вносить зміни до ряду законів та визначає умови використання порівняльної реклами, а також форми, види та ознаки забороненої недобросовісної підприємницької практики.

    Відповідно до нових положень, порівняльна реклама може містити зображення, посилання на товар, торговельні марки чи інші позначення, під якими випускається товар, з яким здійснюється порівняння. Проте забороняється дискредитація діяльності інших осіб та репутації торговельних марок. Реклама має об’єктивно порівнювати одну або кілька суттєвих, співставних та репрезентативних характеристик однорідного товару, інформація про які може вплинути на рішення споживача при здійсненні вибору.

    Чи була подібна реклама дозволена раніше? Так, проте у зв’язку з досить туманними правилами застосування, компанії не хотіли ризикувати, аби раптово не натрапити на судовий позов від конкурента.

    Чи зміниться ситуація зараз? Положення про використання порівняльної реклами й досі не ідеальні. Але за допомоги професійних юристів, вже дуже скоро ринок може наповнитися оригінальними та дотепними рекламними кампаніями, які сприятимуть пожвавленню споживацького попиту та підвещенню рівня добросовісної конкуренції.

    Тому, якщо ви хочете стати одним з першопроходців з використання порівняльної реклами на вітчизняному ринку, звертайтесь!

© ТОВ “ЮК “Тарасов та партнери”, 2013-2017 | Київ, вул. Володимирська 81-Б, офіс 26 | +38 (044) 254 38 52 | info@tarp.com.ua