• Русский
  • Українська
  • English
  • Головна
  • Про нас
  • Команда
  • Послуги
  • Клієнти
  • Прес-центр
  • Контакти
  • COVID-19 страшний не тільки ускладненнями для здоров’я, але й новими карантинними обмеженнями та можливими інспекціями.

    Сезон респіраторних захворювань у самому розквіті, тож роботодавцям варто бути особливо обачними: дотримуватись дистанції, наголошувати на використанні засобів особистого захисту, не допускати до роботи співробітників з симптомами захворювання.
    Але як діяти, якщо хтось із колективу захворів на COVID-19?
    Головний обов’язок – провести виплати за лікарняним листком, який подасть хворий співробітник.
    САМОІЗОЛЯЦІЯ для співробітників, що контактували з хворим не обов’язкова, якщо вони використовували засоби індивідуального захисту.
    Роботодавець НЕ МОЖЕ самостійно УСУНУТИ від роботи контактних осіб. Для цього потрібно рішення медичної установи. Проте, роботодавець може перевести цих співробітників на дистанційну роботу.
    Роботодавець НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ організовувати і оплачувати тестування на COVID-19 для колективу.
    РОЗСЛІДУВАТИ факт захворювання на коронавірус, як профзахворювання, роботодавець повинен тільки в тому випадку, якщо буде достовірно встановлено, що зараження COVІD-19 сталося на роботі.
    У разі, якщо факт інфікування працівника саме під час виконання ним посадових обов’язків – установлено. Тоді розслідування цього випадку проводиться згідно з вимогами ст. 22 Закону від 14.10.92 р. № 2694-XII «Про охорону праці» і ст. 36 Закону № 1105 відповідно до Порядку № 337.

© ТОВ “ЮК “Тарасов та партнери”, 2013-2017 | Київ, вул. Володимирська 81-Б, офіс 26 | +38 (044) 254 38 52 | info@tarp.com.ua